February 28, 2010

Thank you!!!

There are my acquaintance center of the man who is adviser in the Kumamoto, and so they are very very cool friends!!! Thank you for my friends!!! See you next time!!! I difficult to walk, so they gave me a Lot of powers!!! Thank you for message!!! I haven't seen for them!!! and i did speach what was my hope what is to recovery my body's functions!!! See you next time!!! Thank you so much!!!!!! (60words)

1 comment:

Unknown said...

もしかして英語で書かなんだったかな・・・

昨日はお疲れ様でした

ちゃんと毎朝チェックしてるんですよ(笑)

これからの活躍にも期待してますよ

また家族の皆さんとも会える日を楽しみにしています